Obchodní podmínky
Obchodní podmínky internetového obchodu OBCHODWEB se řídí uvedeným nákupním řádem.
Nákupní řád
1. Objednávky
Odesláním Vaší objednávky potvrzujete závaznost objednávky a tím vyjadřujete souhlas s obchodními podmínkami. Objednávka je návrhem kupní smlouvy, která vzniká samotným dodáním zboží. Platbu bankovním převodem poukazujte prosím na náš účet číslo: 670100-2208432645/6210. Při platbě převodem vyčkejte na potvrzení objednávky a podklady k platbě, neplaťte dříve!!!
2. Storno objednávky
Storno objednávky lze provést nejpozději do 24 hodin od uskutečnění objednávky. Stornovat lze e-mailem, popřípadě telefonicky. Ze strany prodávajícího bude potvrzena e-mailem.
3. Dodací lhůta
Zboží, které máme skladem se snažíme odesílat do 3 pracovních dnů. U zboží, které skladem není se snažíme dodržovat lhůtu, která je u zboží uvedena. V případě, že by nebylo možné termín splnit, budete informováni e-mailem. Zboží při platbě převodem odesíláme po připsání částky na náš účet. Splatnost je 7 dní. Vyhrazujeme si právo od smlouvy odstoupit v případě, že zboží nebude u dodavatele dostupné.
4. Vrácení zboží
Dle zákona č. 367/2000 Sb. máte právo na vrácení zboží bez udání důvodu za těchto podmínek:
- zboží musíte vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky
- zboží musí být zasláno zpět jako pojištěná zásilka NE JAKO DOBÍRKA!!!
-zboží musí být nepoužité, nepoškozené a v nepoškozeném originálním obalu
- zabalené tak, aby se při zpáteční cestě nepoškodilo
Po obdržení zboží Vám bude vrácena celá zaplacená částka (mimo poštovného) zpět.
5. Převzetí zboží
Zákazník má povinnost zkontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Odpovědnost za škody vzniklé při přepravě nese přepravce.
6. Reklamace
Na všechno NOVÉ zboží z naší nabídky je poskytována záruční lhůta 24 měsíců. Záruka začíná běžet od okamžiku převzetí zboží. V případě reklamace nás prosím neprodleně kontaktujte abychom s Vámi mohli dohodnout nejlepší způsob uplatnění reklamace a doručení reklamovaného zboží. Zboží je nutné doručit na adresu obchodu spolu s kopií faktury nebo paragonu, které slouží jako záruční list. Nejpozději do 3 pracovních dnů po obdržení reklamovaného zboží Vás budeme informovat o dalším postupu. Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit v co nejkratší době, nejpozději však do 30 dnů. Výsledek reklamačního řízení Vám bude zaslán písemně a zároveň obdržíte i opravené či vyměněné zboží,případně vrácené peníze. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé:
-používáním výrobku v jiných než uvedených podmínkách
-nebyla překročena záruční lhůta
-neodborným zacházením
-nesprávným použitím výrobku
-nesprávným skladováním
Za vady vzniklé přepravou neručíme, v tomto případě nese odpovědnost přepravce.
7. Ochrana osobních údajů
Zavazujeme se nakládat s veškerými osobními údaji v souladu se zákonem na ochranu osobních dat, tzn., že Vaše údaje nebudou poskytovány třetím osobám ani dalším subjektům a budou použity pouze pro účely spojené s administrativou e-shopu.
|